Khamis, 9 Mei 2013

Hospital Rehabilitasi Cheras - 29 April 2013






Harini setelah hampir 5 tahun aku kembali masuk hospital, kali ini di Hospital Rehabilitasi Cheras setelah Rehab K9 di HKL telah ditutup. Teringat kali terakhir aku masuk wad di K9 HKL tahun 2008.
Berat hati meninggalkan keluarga di kangar, namun aku teruskan memikirkan kaedaan diriku saat ini serta sebagai tempoh bertenang buat mental dan esmosiku.
Teringat tahun 2008, salah satu sebab aku teruskan untuk mengikuti rehab di HKL kesan daripada kejatuhan ekonomi di US. Kali ini salah satu sebab yang mendorong aku untuk teruskan rawatan rehab setelah disyorkan oleh doktor adalah kerana kesedihan yang sangat terkesan yang aku rasakan perlunya sedikit waktu untuk aku kembali lebih tenang dan menerima..
Kesedihan dan kesuraman kali ini seringkali membuat air mata berlinang dan mengalir...
Semoga aku dan juga keluarga lebih tabah dan cekal menghadapi perjalanan ini..
Al-fatihah dan kesejahteraan doa buat insan yang aku sayangi yang telah kembali padaNya..Al-Fatihah...

Tiada ulasan: