Rabu, 29 Mei 2013

24 Sesi Lokomat


Harini kalau diikutkan genap sebulan aku masuk Hospital Rehabilitasi Cheras. Namun ditolak balik sat mengundi PRU ke 13. Jauh perjalanan balik mengundi, dari Kuala Lumpur ke Kelantan ke Perlis..Fuhhh..benar-benar OKU..hehe
Harini dah 5 sesi lokomat yang telah aku lakukan, aku perlu lengkapkan 24 sesi semuanya sebelum dapat balik kampong..;)
1 minggu 3 sesi, maknanya aku perlu tinggal disini sehingga sekurang-kurangnya pertengahan bulan julai, yakni pertengahan Ramadhan..lamanya......:(
Namun sekiranya ini yang sebaiknya, ok ja bagi aku, yang penting bagi betul-betul lengkap rehab
Aku tidaklah meletakkan harapan yang tinggi, dengan apa yang telah dijelaskan oleh doktor-doktor sebelum ini, yang penting aku dapat pulih dalaman aku dan rasa sihat untuk meneruskan perjalanan yang masih panjang nanti. Selebihnya atas kuasa dan ketentuanNya..

Tiada ulasan: