Isnin, 27 Mei 2013

Sambung Pengajian Di OUM, Mei 2009

Mei 2009, setelah mula memasuki alam pekerjaan, setelah keluar dari wad K9 HKL, setelah hasrat untuk melanjutkan pengajian dalam bidang analisis pelaburan di MSU tidak dapat diteruskan. Ketika dan saat ini aku memerhatikan dan merasakan perlunya aku menyambung kembali pengajian. untuk masa hadapan aku perlu menyambung kembali pengajian.
Setelah meneliti dan menilai berberapa pilihann yang ada, Aku memohon melanjutkan pengajian dalam Ijazah sarjana Muda psikologi di OUM. Alhamdulillah, aku menerima tawaran bagi melanjutkan pengajian di OUM bagi semester Mei 2009. Harapan dan impian aku moga suatu hari nanti selepas tamat pengajian, aku dapat meneruskan kerjaya dalam bidang yang aku minati ini yang sebati dan serasi dengan jiwa dan hatiku.

" Harini aku mendaftar di OUM Kedaj Learning Centre Sungai Petani. Setelah hampir 7 tahun kini aku menyambung kembali pengajianku yang tertangguh dahulu. Walaupun masa telah berlalu, bukan lagi di universiti yang dahulu, juga program yang dahulu, aku meneruskan cita-citaku dalam bidang pengajian yang baru, Ijazah psikologi, demi mencapai hasrat dan cita-citaku memperolehi segulung ijazah, mengubah nasib diriku dan masa hadapan melalui ilmu dan pendidikan juga membantu insan-insan yang memerlukan. Semoga aku diberi kekuatan untuk terus mencapai cita-cita dan impianku.."
- catatan diari 16 mei 2009 11:19a.m


Tiada ulasan: